В Україні працюватиме Електронний реєстр листків непрацездатності
У Міністерстві охорони здоров'я зазначають, що в Україні щорічно видається до 5,5 млн "лікарняних". Тому Уряд вирішив осучаснити цю систему і 28 листопада 2018 року прийняв постанову, якою передбачено утворення Електронного реєстру листків непрацездатності як системи накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності з використанням інформаційної інфраструктури Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Зазначається, що згідно з цим нормативним актом центральні органи виконавчої влади разом із Фондом соціального страхування України мають розробити і подати до 1 лютого 2019 року на розгляд Кабінету Міністрів проект положення про Електронний реєстр листків непрацездатності та забезпечити технічні можливості, необхідні для його функціонування.
Концепція електронного реєстру листків непрацездатності передбачає можливість для лікаря оформити електронний листок непрацездатності з будь-якого засобу інформатизації (комп’ютер, планшет, смартфон). У реєстрі буде відображатися час видачі листка непрацездатності, заклад охорони здоров’я та лікар.
"Пацієнт буде так само отримувати лікарняний у лікаря. Оформлення і продовження листків тимчасової непрацездатності має стати зручним для лікаря і пацієнта. Правила контролю мають бути осучаснені, а сам бланк - стати електронним.
Лікар більше не витрачатиме час на зайву паперову роботу, а зможе зосередитись на питаннях здоров’я пацієнтів. А хворі не мають бігати по кабінетах і збирати печатки на “лікарняному", - додають у МОЗ.
За матеріалами прес-центру МОЗ України